Promocja marki

Promocja marki Promocja marki to jedno z tych zadań, którego spełnienie może pozwolić na to, że liczba klientek będzie wzrastała.Jeśli jakiejś firmie zależy na tym, by promować swoją markę to przede wszystkim dąży do tego, by potencjalni klienci mieli dostęp do informacji o kosmetykach. Nie dziwi zatem, iż firmę Avon promuje wiele telewizyjnych spotów, a w niejednym z nich występują znane gwiazdy, w tym twarz marki, znana z roli w „Legalnej blondynce” Reese Wihterspoon. Sama muszę przyznać, iż jedną z pomadek, znajdującą się w katalogu firmy kojarzę właśnie z tą aktorką. Warto wspomnieć również o tym, że reklamy firmy pojawiają się na wielu telebimach, dlatego też jadąc samochodem czy idąc ulicą bardzo łatwo można się na nie natknąć. Reklam tej marki nie brakuje również w prasie kobiecej, jednak wydaje mi się, że w tym przypadku najlepszy rezultat przynosi tak zwana poczta pantoflowa, dzięki której informacje na temat różnorodnych produktów przekazywane są bardzo szybko i sprawnie. Zresztą wydaje mi się, że taka była właśnie koncepcja firmy, której działania w dużej mierze opiera się przecież na tym, co też poleci nam dana konsultantka. Zamawianie produktów odbywa się głównie przez konsultantki, które docierają do klientów za pomocą firmowych katalogów.Jeśli widziałyśmy na toaletce koleżanki kosmetyk z Avonu i marzymy o tym, by również jakiś zamówić, przede wszystkim powinniśmy zastanowić się, czy wśród naszych koleżanek nie ma jakiejś, która zajmowałaby się sprzedażą takowych kosmetyków. Czasami zdarza się bowiem, iż w pracy ktoś po prostu zostawia katalogi na stoliku, byśmy miały możliwość obejrzenia zaprezentowanych w nich produktów. Jeśli jednak nie znamy nikogo, kto byłby w stanie dostarczyć nam odpowiedni katalog zawsze możemy przecież wybrać się do jednego z biur firmy, a dzięki temu będziemy mogli nie tylko zamówić wybrane produkty, ale również zawrzeć nowe znajomości, a być może nawet wciągnąć się w działalność konsultantki. Warto również zwrócić uwagę na to, iż przy zamawianiu kierujemy się tylko numerami danych produktów, dlatego kiedy zamawiamy jakiś kosmetyk powinnyśmy zwrócić uwagę na to, by dobrze przepisać jego numer, może okazać się bowiem że niepotrzebnie zrobimy sobie i konsultantce dość duży problem. Przy zamawianiu warto również pamiętać, że to co pięknie wygląda na obrazku niekoniecznie musi być takie w rzeczywistości.

Komentarze zostały wyłączone.

Skomentuj