Wpisy oznaczone tagiem ‘pomoc’

Makijaż Wykonanie makijażu rodem z pięknych zdjęć w katalogu Avon z pewnością nie należy do najłatwiejszych zadań.W katalogu firmy Avon nie brakuje kolorowych zdjęć z pięknie pomalowanymi modelkami, jednak nie ma się co łudzić, wykonanie pięknych makijaży wymaga nie tylko dobrych kosmetyków, ale również, a może przede wszystkim sprawnej ręki. Nie wszyscy będą w stanie namalować na powiece idealne kreski i dobrze dobrać kolory cieni. Niemniej jednak nie na darmo mówi się, że ćwiczenia czynią mistrzów i z tego właśnie względu powinniśmy chociaż próbować dążyć do ideału. Warto przy tym zauważyć, iż zwykle do pomalowania oczu rodem z obrazka nie wystarczy nam tylko jeden kosmetyk. Firma dba bowiem o to, by jak najwięcej osób zamawiało kosmetyki, dlatego kiedy już zamarzy nam się uwodzicielskie spojrzenie to z pewnością nie obejdzie się bez specjalnego eyelinera, za pomocą którego będziemy mogły zaznaczyć kreski na powiece czy też kredki do oczu. Jeśli chodzi o cienie to również warto zwrócić uwagę na to, iż wizażyści zwykle nakładają na powiekę kilka cieni na raz, dlatego niemożliwością będzie uzyskanie takiego efektu za pomocą jednego tylko kosmetyku. Wiele osób, zanim zdecyduje się na zakup drogich kosmetyków będzie chciało wypróbować dane produkty.Zamawianie próbek kosmetyków zdarza się wielu konsultantkom, zwłaszcza gdy ich klientki nieustannie upominają się o darmowe próbki. Z jednej strony jest to dość zrozumiałe, zwłaszcza, że do dyspozycji osób zainteresowanych kosmetykami są jedynie zamieszczone w katalogu fotografie, jednak z drugiej strony warto zwrócić uwagę również na to, iż wiele klientek marzy tylko o tym, by kilka razy skorzystać z darmowej mini pomadki. Niemniej jednak wydaje mi się, że dużym błędem jest fakt, iż konsultantki za wiele próbek muszą płacić z własnej kieszeni, bowiem sprawia to, iż wiele klientek nie ma do nich dostępu. A przecież dobieranie pudru do określonego typu karnacji nie jest wcale tak łatwą sprawą jak wielu osobom mogłoby się wydawać, bowiem bez sprawdzenia kosmetyku bardzo łatwo można zamówić produkt, który kompletnie nie będzie sprawdzał się przy naszym typie karnacji. Należałoby również zaznaczyć, iż jeśli chodzi o perfumy to wiele z nich prezentowanych jest klientkom za pomocą zapachowych stron.

Manipulacja w reklamie W swoich początkach reklama miała na celu poinformowanie klienta o tym, że jakiś produkt, udogodnienie, jest dostępne na rynku a dopiero na drugim miejscu nakłonić nas do zakupu. Dzisiejsze reklamy jednak są już właśnie po to, aby wywołać w nas głód posiadania przedmiotu, który promują. Ponieważ jesteśmy już przesyceni reklamą, musi ona się uciekać do coraz bardziej sprytnych i (bądźmy dosłowni) nie zawsze etycznych i moralnych sztuczek. Jak jest stosowana manipulacja w reklamie? Wszechobecna jest iluzja „ten produkt da Ci szczęście, atrakcyjny wygląd, zgodną, kochająca sie rodzinę”. Iluzję tworzy się za pomocą obrazów, chwytających za serce scenek rodzajowych. Jesteś poruszony i nawet się nie zastanawiasz, że tak naprawdę przecież, ci ludzie nie czują się ze sobą tak dobrze z powodu batona, tylko wzajemnej relacji. Ostatnio modne są reklamy zabawne – to mój ulubiony rodzaj. Są miłe i chętnie je oglądam w zalewie nudnych pozostałych reklam. A dlaczego działają – bo to co nas śmieszy zapamiętujemy znacznie dłużej. Reklama ma na celu nakłonić nas do pójścia do sklepu. Ale dopiero tu zaczyna się cała „zabawa”. Zewsząd jesteśmy atakowani różnymi bodźcami, które skłaniają nas, aby kupić jak najwięcej. Jeśli uważasz drogi czytelniku, że przesadzam, to zastanów się ile razy zdarzyło Ci się pójść do sklepu „tylko po 1 rzecz”, a wrócić z 3 wielkimi reklamówkami. Jak to się stało? Wyobraź sobie supermarket. Zauważ, że nigdy nie ma okien, zawsze jest bardzo jasno oświetlony i leci w nim spokojna, kojąca muzyka, zwykle jakieś przeboje. Ogólnie bardzo przyjemnie. A wszystko to po to, aby zaburzać nasze poczucie czasu. Nie trzeba być bowiem geniuszem, aby uznać, że im więcej czasu spędzimy w sklepie tym większej ilości pokus ulegniemy. Jak pachnie supermarket? Zwykle chlebem z piekarni. Ale czy na pewno? Czasem nawet jest to – uwaga – sztucznie rozpylany zapach chleba! Bo głodni kupimy więcej, a co lepiej stymuluje głód niż takie aromaty. Zwróć też uwagę na to gdzie stoją najdroższe marki i produkty – właśnie – na wysokości Twojego wzroku. Ty kupisz coś droższego – sklep więcej zarobi.